6 Ocak 2014 Pazartesi

Girizgâh

Tüm direncimin ardından sosyal medyaya karşı koymamak gerektiğine ikna olduktan sonra, 2014 yılının ilk pazartesi gününden itibaren “rejimi esnetmeye” karar verdim. Kısa bir süre önce açtığımız Facebook ve Twitter hesaplarını bu sayfayla tamamlamayı seçtik.

Sosyal medya ile ilgili tümcelerimde birinci çoğul kişi çekimini sıkça tercih edeceğimi tahmin ediyorum. Zira hem ilgi eksikliğimi hem de gecikmişliğin verdiği uyum sorunumu, bu konuda bana yardımcı/önayak olan arkadaşlarımla aşmak üzere cesaret edebildim.

Neresinden başlayacağımı bilemediğim ilk satırları, birkaç ay içerisinde hazırlıkları tamamlanacak olan Beylerbeyi’nde Son Tango isimli ikinci şiir kitabım ve Babamın Gizli Ajandası isimli ilk romanımı muştulayarak bitiriyorum.

Bundan sonra her pazartesi, mevcut dosyalardan parçaları, gündeme ve gündemime ilişkin düşüncelerimi, vazife edindiğim bilaistisna tüm konulardaki görüşlerimi paylaşmak üzere…